Fotografia - Makro
Lunaris - Śro 22 Gru, 2010 14:21 Temat postu: Makro Zamierzam kupić aparat cyfrowy kompaktowy i nie mam pojęcia jaki. Nie znam się na tym ;(
Będzie służył przeważnie do robienia zdjęć makro biżuterii.
Potrzebuje pomocy w wyborze. Granica cenowa to 600 zł. Wygląd nie ma znaczenia.
POMOCY.. Dane techniczne aparatów mówią do mnie w obcym, niezrozumiałym języki..
bejbi88 - Czw 23 Gru, 2010 09:57
Witaj, tryb makro posiada praktycznie każdy aparat. Radziłabym na pokuszenie się na canona lub nikona. W codziennym życiu się przydadzą, bardzo dobre to są aparaty. A coś jeszcze trzeba oprócz trybu makro??
Lunaris - Czw 23 Gru, 2010 20:56
Nie bo aparat na co dzień mam, prostego hp cyfrowego, jednak nie da się nim robić zdjęć makro.
CANON A495 - ma ktoś może ten aparat ? Nadaje się do robienia zdjęć makro biżuterii?
bejbi88 - Nie 26 Gru, 2010 12:08
ja osobiście kiedyś robiłam zdjęcia na SAMSUNGU S730 (cyfrówka kompaktowa) i w trybie makro wychodziły fajne zdjęcia choć testowałam na notatkach na uczelni, w różnych rozmiarach zdjęcia i parametrach - taki eksperyment.
Teraz na co dzień korzystam z FINEPIX S1500 (cyfrówka kompaktowa) i na niego nie narzekam, niestety mój stary aparat miał poważną usterkę i się nie nadaje a miałam nikona d90 i z niego byłam bardzo zadowolona ale to była lustrzanka.
| Lunaris napisał/a: | | CANON A495 |
wydaje się dobry, choć parametry mnie nie przekonują. Bardziej bym powiedziała Canon A610 z tych przedziałów cenowych. Tylko oczywiście zdjęcia bez lampy zawsze
Moja rada odnośnie robienia takich zdjęć w których trzeba dbać o każdy szczegół zapoznać się z książkową na temat oświetlenia Bardzo się przyda i nie trzeba wydawać dużych pieniążków na takie efekty zamiast blendy można stosować np. styropian, itp.
netti - Wto 12 Lis, 2013 16:08
wiem, wiem, stary temat, ale może komuś się przyda.