To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
RękoDzielni - Forum u Maranty

miejsce spotkań miłośników robótek ręcznych wszelkich
i nie tylko...

Pogaduszki szydełkowe - Skąd bierzecie inspiracje?

wedelka16 - Sob 26 Lip, 2014 12:19
Temat postu: Skąd bierzecie inspiracje?
Witam

Jestem od niedawna samoukiem szydełkowania i zastanawiam się skąd bierzecie pomysły i wzory. Do tej pory korzystałam z gazetek Diana i oczywiście forum Smile

Podeślijcie jakieś stronki. Znam rosyjskie forum ale niestety nie znam rosyjskiego i nei potrafię jeszcze sama zastosować samego wzoru bez opisu ile oczek itd...

vichta - Sob 26 Lip, 2014 13:25

Trudno tak po prostu "podeslac stronki", jesli nie wiemy, czego konkretnie szukasz. Takich stron sa tysiace...
Nic nie piszesz o sobie, co do tej pory udalo Ci sie wydziergac, czy znasz angielski, niemiecki, francuski, czy moze jestes w stanie poradzic sobie tylko z polskim opisem.
Co chcialabys wydziergac? Narzute, bluzke, serwetke? Takie informacje ulatwilyby odpowiedz.

lucyna112 - Sob 26 Lip, 2014 19:35

http://club.osinka.ru/
i drugi dział od góry cmoknięcie a jakby co to znam rosyjski i służę pomocą love

AlaJ - Sob 26 Lip, 2014 22:12

W dobie internetu wręcz nie wyobrażam sobie, ze moją inspiracją mogłyby być gazetki (z które trzeba płacić niemało) i w których czasem jeden wzór mi się podoba.
Wrzucasz w google np. hasło sukienki na szydełku, albo szydełkowe, zaznaczasz, że chcesz grafikę i możesz latami oglądać i się inspirować.

Grażyna - Nie 27 Lip, 2014 14:12

Wedelka - wystarczy wejść w nasz dział "wzorki i schematy", a tam pełno inspiracji.
wedelka16 - Nie 27 Lip, 2014 22:39